Корольчук, О. П.Сиваненко, Г. П.Торопков, В. М.2017-05-052017-05-052010Корольчук О. П. Формування каналів розподілу в маркетинговій діяльності торговельних підприємств / О. П. Корольчук, Г. П. Сиваненко, В. М. Торопков // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 170-176.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29152Обґрунтовано доцільність розгляду двох рівнів оцінки ефективності каналу розподілу: стратегічний та поточний. Наведено критерії вибору оптимального каналу розподілу враховуючи характеристики покупців, товарів та підприємства.Motivated practicability of the using two levels of the estimation to efficiency of the channel of the distribution: strategic and the current. The Broughted criteria of the choice of the optimum channel of the distribution considering features of the buyers, goods and enterprisesukрозвиток підприємстваклієнтоорієнтована діяльністьоцінка ефективностіцільовий ринокоптимальний каналстратегічні планиefficiencytarget marketФормування каналів розподілу в маркетинговій діяльності торговельних підприємствArticle