Касімов, Анатолій МихайловичСерпухов, Олександр ВасильовичКоритченко, Костянтин ВолодимировичПархомчук, О. В.2018-07-102018-07-102018Моделювання стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом у дизельному двигуні типу 6ТД / А. М. Касімов [та ін.] // Механіка та машинобудування. – 2018. – № 1. – С. 81-88.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37009Розроблена математична модель стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом в дизельному двигуні. Проведено чисельне дослідження зміни полів температури, тиску та концентрації компонентів повітряного заряду з початковим температурним градієнтом у циліндрі двигуна 6ТД. Виявлено зростання різниці температур між шарами у заряді, що мають різну температуру перед початком стиснення. Підтверджено можливість забезпечення умови для надійного самозаймання палива у разі використання повітряного заряду з температурним градієнтом.The mathematical model of compression of an air charge with a temperature gradient in a diesel engine is developed. A numerical study was carried out to change the fields of temperature, pressure and concentration of components of an air charge with an initial temperature gradient in a cylinder of the engine 6TD. The growth of temperature difference between charge layers with different temperature before compression is revealed. The possibility of providing a condition for reliable self-ignition of fuel in the case of using an air charge with a temperature gradient has been confirmed.ukбронетанкове озброєннянизькі температурипроцеси згоранняповітряний зарядциліндр двигунаколивально-збуджений зарядхолодний пускМоделювання стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом у дизельному двигуні типу 6ТДModeling of aircraft storage with temperature gradient in diesel engine type 6TDArticle