Заруба, Віктор ЯковлевичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2023-05-122023-05-122022Заруба В. Я. Системний підхід до дослідження інноваційної активності виробничих організацій / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів = Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 травня 2022 р., Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці : ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2022. – С. 69-70.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65064Розглянуто підходи до оцінки привабливості інновацій організаціями, які розробляють і використовують їх у своєму бізнесі. В контексті публікацій з інноваційного менеджменту, зокрема [4–6] простежуються три можливих підходи: маркетинговий (економічний), технологічний та системний. Маркетинговий підхід виходить з того, що бажаними є ті зміни, які очікує цільовий ринок. З позиції маркетингового підходу головним призначенням інновацій є отримання комерційного (економічного) ефекту. Обмеженість суто маркетингового підходу полягає у тому, що нові технології спочатку, до свого повного засвоєння, можуть здаватися неефективними у комерційному відношенні. У відповідності з технологічним підходом головним призначенням, метою інновацій є забезпечення високого технічного рівня виробництва та науково-технічних розробок продукції на підприємстві. Вважається, що високий рівень досягнень у цих сферах є гарантією успіху у комерційної діяльності (збуті продукції).ukінноваціїмаркетинговий підхідтехнологічний підхідресурсний потенціалСистемний підхід до дослідження інноваційної активності виробничих організаційArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544https://orcid.org/0000-0002-3827-0108