Стригуль, Лариса СтаніславівнаЖадан, Тетяна АндріївнаЯкименко-Терещенко, Наталія Василівна2024-09-042024-09-042024Стригуль Л. С. Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства / Л. С. Стригуль, Т. А. Жадан, Н. В. Якименко-Терещенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 895.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80821У тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.ukменеджмент якостіконкурентоспроможністьспоживачуправління якістюінноваціїІнноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарстваArticlehttp://orcid.org/0000-0001-6544-7602