Taranov, YevheniiNashchekina, O. M.2024-01-042024-01-042023Taranov Y. O. The balance between automation and human touch in marketing [Електронний ресурс] / Y. O. Taranov, O. N. Nashchekina // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – P. 263-264. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72594https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72594endigital marketingmarketing automationhuman-machine systemsartificial intelligence in marketingpersonalized marketing communicationsThe balance between automation and human touch in marketingArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2578-1109