Яковлєв, Анатолій ІвановичЛарка, Людмила Сергіївна2017-01-172017-01-172011Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 406-418.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26300Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведені основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст в залежності від мети маркетингового дослідження.The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.ukмаркетингове дослідженняпостачальникмісткість ринкукон'юнктураконкурентиспоживачіmarketing researchsuppliermarket capacityconjuncturerivalsconsumersОрганізація інформаційного забезпечення маркетингових дослідженьArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464