Дрепін, Іван МиколайовичРайко, Діана Валеріївна2023-12-072023-12-072023Дрепін І. М. Місце цифрового маркетингу у діяльності підприємства / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 715.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71626ukцифрові технологіїцифровий маркетингдіяльність підприємствапродажіінструменти цифрового просторуконтент-маркетингсоціальні медіасоціальні мережібрендкомунікаційні стратегіїМісце цифрового маркетингу у діяльності підприємстваArticle