Бабенко, Володимир МиколайовичТихомирова, Тетяна СергіївнаСакун, Антоніна Олегівна2024-12-122024Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Моніторинг довкілля" [Електронний ресурс] : для студентів спец. 183 "Технології захисту навколишнього середовища" / уклад.: В. М. Бабенко, Т. C. Тихомирова, А. О. Сакун ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 31 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84256.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84256Отримання знання студентами базується на принципах розвиваючого навчання та відбувається при участі викладача й під його керівництвом. У процесі виконання індивідуальної роботи реалізується одна з важливіших функцій навчального процесу, з’єднуються отриманий студентом максимальний обсяг знань, їх закріплення та перетворення у стійкі практичні навички. Виконання індивідуального завдання студентом допомагає йому набути поглиблених знань з курсу, що вивчається, а також продемонструвати свої раніше придбані навички, вміння працювати з простими приладами, вміння оформлювати та представляти результати своєї індивідуальної роботи в закінчену форму звіту та вміння відповідати на запитання по пройденої теми. Необхідно приділяти увагу на вміння студента працювати з різноманітною літературою, використовувати для обробки інформації ШІ, так як сам "Моніторинг довкілля" спирається на спостерігання та документування процесів і факторів навколишнього середовища, обробку інформації та аргументовано відповідати на питання по зібраному матеріалу. В умовах дистанційної форми навчання такий досвід можна отримати через перегляд великої кількості зображень та відео інформації, що допомагає розуміти принципи роботи приладів з публічним обговоренням результатів виконання завдання, та навіть створити презентацію по зроблений роботі й провести захист її за допомоги суспільної конференції на дистанційних платформах для навчання. У XX столітті, в науці виник термін моніторинг для визначення системи повторних цілеспрямованих спостережень за фіксованими елементами навколишнього природного середовища в просторі і часі, а "Екологічний моніторинг" з’явився як комплекс виконуваних за науково-обґрунтованими програмами спостережень, оцінок, прогнозів і розроблюваних на їх основі рекомендацій та варіантів управлінських рішень, необхідних і достатніх для забезпечення управління станом навколишнього природного середовища та екологічною безпекою.ukметодичні вказівкинавколишнє середовищеекологіядовкіллязабруднюючі речовинибіосфераприродаМетодичні вказівки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Моніторинг довкілля"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0001-9124-9757https://orcid.org/0000-0002-1079-7856