Дмитрієв, Ілля АндрійовичГоровий, Дмитро АнатолійовичПриходько, Д. О.2018-10-312018-10-312016Дмитрієв І. А. Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : монографія / І. А. Дмитрієв, Д. А. Горовий, Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2016. – 227 с.978-966-303-596-3https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38179Бренд, виступаючи гарантом якості, надійності, впевненості, бере на себе зобов'язання задоволення потреб споживачів, урахування їх побажань, таким чином викликає прихильність до підприємства. Наявність бренда обумовлює можливість використання багатьох переваг – від формування лояльної клієнтської бази до продажу прав користування популярним ім'ям. Розуміння впливу бренда на діяльність підприємства, визначення його фінансової цінності є стратегічним інструментом постійного розвитку бізнесу. Ефективне використання надбань бренда обмежується через складність застосування більшості загальновідомих методів оцінки його вартості для українських підприємств. Монографія може бути корисною для науковців та фахівців, які займаються питаннями формування капіталу підприємств, розвитку його нематеріальних активів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.ukбрендвартість брендіввиди брендівавтомобілебудівні підприємстваімідж брендабренд підприємстваметод "IS.IM.LN.LC"ребрендингОцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємстваMonographhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857