Гордієнко-Митрофанова, І. Володимирівна2013-06-052013-06-052012Гордієнко-Митрофанова І. В. Ігротехнічні вміння: зміст і характеристика / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 70-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/578Стаття присвячена характеристиці ігротехнічних умінь, що відображають діяльнісну спрямованість ігротехнічної компетентності вчителя молодшої й середньої школи, який активно використовує у своїй педагогічній практиці дидактичні ігри, зок­рема ігри-маніпулятиви. В даній роботі розглянуто певні групи ігротехнічних умінь: організаторські, рефлексивно-перцептивні й спеціальні ігротехнічні вміння.ukігротехнічна компетентністьігри-маніпулятивидидактичні ігриІгротехнічні вміння: зміст і характеристикаArticle