Капленко, Т. Ю.Перерва, Петро Григорович2024-10-252024Капленко Т. Ю. Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління [Електронний ресурс] / Капленко Т. Ю., Перерва П. Г. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 166-168. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82789ukуправліннямаркетингтоварпоняттятеоретико-методичні положенняТовар в системі маркетингу: особливості визначення та управлінняArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329