Зозуля, Марина АлександровнаКосенко, Александра ПетровнаПерерва, Петр ГригорьевичТкачев, Максим МихайловичКосенко, Андрей Васильевич2021-07-072021-07-072021Формирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынках [Электронный ресурс] / М. А. Зозуля [и др.] // Правова охорона інтелектуальної власності в умовах євроінтеграційних процесів. Т. 2 : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інтернет-міст Київ – Дніпро" ("Управління проектами. Ефективне використання результатів наукових досліджень та об'єктів інтелектуальної власності"), 17 березня 2021 р. / ред. кол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 94-100. – URL: https://drive.google.com/file/d/1I60fsTvrdG0L8I4J6NaBS-MKwkIoGEry/view, вільний (дата звернення 07.07.2021 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53423ruцелевые клиентыконкурентоспособные балагаценностьимидж предприятияпотребительская стоимостьинновационные товарыФормирование инноваций как маркетинговый товара на отечественных и международных рынкахThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329