Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-03-262020-03-262011Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2011. – № 2. – С. 13-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45289У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу.The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered.ukуправліннятоварна номенклатурамаркетингмодифікація товарних лініймодифікація товарних одиницьетапи життєвого циклуcommodity innovation policycompany-innovatorcommodity nomenclatureproduct linesproduct unitТеоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємстваTheoretical and methodical foundations of commodity innovation policy of the enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788