Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія СергіївнаІлляшенко, Наталія СергіївнаКомарницька, Ганна Омелянівна2020-03-262020-03-262017Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації / С. М. Ілляшенко [та ін.] // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2017. – № 1. – С. 231-241.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45290Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.The article aims to deepen theoretical and methodological principles of forming a system of knowledge management at the organization as a tool to apply its potential of innovative development, strengthen competitive advantages, ensure its sustainable development in permanently changing conditions of informational (post-industrial) economy. The authors assume that creating the organizational and economic mechanism of knowledge management will ensure high competitiveness of organizations and their innovative growth in the concept of innovative advance. This mechanism will determine priority directions for knowledge production regarding world (industry, market) trends and available potential; choose effective ways to apply these directions through creation and implementation (commercialization) of product, technology, management and other innovations. This hypothesis is based on the idea that knowledge is the main factor of competitiveness at the present stage of economic development.ukменеджмент знаньмаркетинг знаньпродукування знаньвикористання знаньнауково-дослідна роботадослідницько-конструкторська роботаknowledge managementmarketing knowledgecapacity for innovation developmentproduction of knowledgeuse of knowledgeУправління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїKnowledge management in the system of organization’s innovative developmentArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215https://orcid.org/0000-0002-5533-6439