Островерх, С. А.2014-05-212014-05-212012Островерх С. А. Бренд футбольного клубу в системі спортивного маркетингу / С. А. Островерх // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 121-127.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6280В статті розглянуто існуючі підходи до визначення поняття «бренд», запропоновано визначення бренда футбольного клубу як ідентифікаційного комплексу, що може мати певну вартість в системі спортивного маркетингу.The article focuses on various approaches to the definition of the concept «brand». A definition of a football club brand as an identification complex which may possess a certain value in the sports marketing system has been proposed.ukвартість брендасила брендафутболбрендингспортивний маркетингрекламакомунікаціїБренд футбольного клубу в системі спортивного маркетингуArticle