Яковенко, Тетяна Вікторівна2014-08-282014-08-282013Яковенко Т. В. Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації / Т. В. Яковенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 83-90.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8395У статті розглянуто компоненти професійної діяльності майбутніх педагогів професійного навчання та особливості їхньої реалізації у світлі інноваційних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Розглянуто характеристику і структуру діяльності педагога професійного навчання з метою знаходження можливостей змін і вдосконалень. Критеріями такої педагогічної діяльності є творча сприйнятливість до педагогічних інновацій, творча активність, методологічна і технологічна готовність до нововведень, культура спілкування. Сформульовано загальні вимоги до системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.In the article komponenty of professional activity of future teachers of the vocational training and feature of their realization is considered in the light of innovative processes, what be going on in Ukraine and world. Description and structure of activity of teacher of the vocational training is considered with the purpose of finding of possibilities of changes and improvements. The criteria of such pedagogical activity is creative receptivity to the pedagogical innovations, creative activity, methodological and technological readiness to introduction of innovations, culture of intercourse general system requirements are Formulated professional-pedagogical preparation of future teachers of the vocational trainingukкомпоненти професійної діяльностіструктура діяльностісистема професійно-педагогічної підготовкиkomponenty of professional activitystructure of activityВимоги до педагога професійного навчання нової генераціїRequirement to teacher of vocational training of new generationArticle