Приварникова, І. Ю.Писаренко, О. В.2017-05-112017-05-112010Приварникова І. Ю. Особливості організації каналів збуту продукції на меблевому ринку / І. Ю. Приварникова, О. В. Писаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 147-155.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29254Подано особливості організації збуту продукції на меблевому ринку українськими виробниками. Розглянуто іноземний досвід в організації збуту виробниками меблів. Задля збільшення обсягів збуту українським виробникам меблів сформульовано рекомендації щодо організації системи збуту з урахуванням сучасних можливостей та потреб споживачів.In this article the author described how to arrange sales in Ukrainian furniture market for domestic manufactures. It’s given the international example of sales of furniture. To increase sales, Ukrainian furniture manufactures were recommended as for sales organizing taking into consideration current methods and demands of customers.ukукраїнські виробникиіноземний досвідсистема збутусучасні можливостівиробники меблівпотреби споживачівОсобливості організації каналів збуту продукції на меблевому ринкуArticle