Міщенко, Микола ІвановичЗаренбін, Володимир ГеоргійовичКолеснікова, Тетяна МиколаївнаЮрченко, Юрій ВалерійовичБухтієнко, Д. М.2013-05-312013-05-312008Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 86-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/370Обговорюються перспективи й конструкції нетрадиційних двигунів. Проведений аналітичний огляд різних способів регулювання навантаження та ступеня стиску бензинового двигуна внутрішнього згоряння на часткових режимах його роботи. Розглянуті недоліки цих способів та зроблені висновки щодо доцільності їх застосування на двигунах. Відзначається, що із всіх відомих на сьогодні типів двигунів самим багатообіцяючим для установки на автомобіль завтрашнього дня є безшатунний поршневий двигун із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Роботи зі створення такого двигуна ведуться протягом більше 20 років у ДонНТУ. Іл. 5. Бібліогр. 19 назв.ukдвигуни автомобільніпотужністьступінь тискуробочий об’ємфаза закриття впускного клапанаСучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стискуArticle