Бінецька, Д. І.2015-06-122015-06-122015Бінецька Д. І. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови / Д. І. Бінецька // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 11-16.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15348В статті розглядається загальне значення педагогічної практики у студентів – майбутніх учителів іноземної мови. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови в ході проходження практики.In the article the general importance of teaching practice students - future foreign language teachers. Using the problematic during the teaching practice of students. The formation of research skills of future foreign language teachers in the internship.ukпроходження практикидіяльність студентівнавчально-виховний процесмайбутній вчительpedagogical practiceprocess elements problematicformationresearch skillsstudentforeign languagefuture teacherВикористання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мовиUsing the problematic during the teaching practice of students in order to develop research skills of future foreign language teachersArticle