Дюжев, Олександр ВікторовичКосенко, Андрій ВасильовичПерерва, Петро Григорович2023-12-192023-12-192023Дюжев О. Сутність комерційної сприйнятливості інновацій [Електронний ресурс] / О. Дюжев, А. Косенко, П. Перерва // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 108-110. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72028Автори пропонують визначати ефективність інноваційного процесу після його впровадження, так як тільки після введення інновації на ринок стає ясно, задовольняє вона нову потребу ринку чи ні. Найпростіша схема інноваційного процесу включає в себе генерацію нової ідеї, її експериментальну реалізацію, освоєння у виробництві, масовому виробництві і споживанні. Виділення науково-дослідної, техніко-технологічної, виробничої та комерційної функцій в інноваційному процесі визначається цілями підприємства. Цей процес починається з оцінки наявних ресурсів, визначення стратегічної мети, а закінчується окупністю інвестицій.ukінноваційний процесефективністьоцінкагенерація ідейвиробництвоСутність комерційної сприйнятливості інноваційArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329