Кітченко, Олена МиколаївнаСударкіна, Світлана Петрівна2014-02-102014-02-102012Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг" : для студ. спец. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навч. / уклад.: О. М. Кітченко, С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 32 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4009Курсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завданьukвиконання курсової роботиоб’єкт дослідженьрозробка проектуметод Портераматриця SWOT-аналізупортфельний аналізматриця БГКМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653