Косенко, Олександра ПетрівнаЛучинський, Максим Володимирович2024-08-122024-08-122024Косенко О. П. Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі / Косенко О. П., Лучинський М. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 796.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80038ukбрендмаркетингова діяльністьконкурентоспроможністьтоварний бізнесспоживачіМережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697https://orcid.org/0009-0000-9543-4167