Беляєв, Є. С.Гапоненко, С. О.2025-01-202024Беляєв Є. С. Маркетингові стратегії розвитку бренду підприємств харчової промисловості для відновлення туризму в Україні [Електронний ресурс] / Є. С. Беляєв, С. О. Гапоненко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 76-78.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85424ukхарчова промисловістьмаркетингові стратегіївідновлення туризму в Українівідновлення економікиінтеграція у світовий риноктуристична та готельна сферистратегічні підходиМаркетингові стратегії розвитку бренду підприємств харчової промисловості для відновлення туризму в УкраїніArticle