Лаптій, В. М.Григор'єва, Світлана Василівна2024-02-172024-02-172023Лаптій В. М. Вплив сексизму в рекламі на споживачів [Електронний ресурс] / В. М. Лаптій, С. В. Григор'єва // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2023 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 48-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74192ukсексизмрекламаспоживачісучасне суспільствовплив сексизмусоціокультурний контекстВплив сексизму в рекламі на споживачівThe influence of sexism in advertising on consumersArticle