Орловський, Дмитро ЛеонідовичПилипець, М. С.2013-10-182013-10-182013Орловський Д. Л. Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства / Д. Л. Орловський, М. С. Пилипець // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 2 (976). – С. 29-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2640This article addresses the information technology support for choice, accounting and control of multiple indicators of commercial enterprises within the overall strategy of customer relationship management, in particular the question of forming complex pathways by which the indicator values are controlled and predicted.ukвзаімовідносиниклієнтисистема показниківпоказники ефективностізабезпечення програмнепрогнозуванняІнформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємстваArticle