Перерва, Петро ГригоровичДолина, Ірина ВолодимирівнаМаслак, Марія ВолодимирівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаГлізнуца, Марина Юріївна2020-11-272020-11-272020Управління маркетингом туристичної діяльності [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 37 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.ukконспект лекційтуризмконцепція маркетингутоварипослугиінтенсифікація комерційних зусильмаркетингові дослідженнясистема маркетингової інформаціїмаркетингове середовище підприємстваспоживачісегментація ринкумаркетингова стратегіяціназбут продукціїмаркетингові комунікаціїрекламаінтернет-маркетингбрендингторгова маркаконтроль маркетингуУправління маркетингом туристичної діяльностіLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-3507-5497https://orcid.org/0000-0002-3322-740Xhttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380https://orcid.org/0000-0002-1845-3919