Літвиненко, Марія ВладиславнаТарасенко, С. М.2022-04-122022-04-122017Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017 – С. 444-447.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422ukбізнес-процесимаркетингвалова дистрибуціярозподільно-сенсорна дистрибуціягібридна дистрибуціярозвиток новинокДистрибуція новинок в розрізі маркетингового управлінняArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302