Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаНечепоренко, Денис Анатолійович2024-10-242024Перерва П. Г. Управління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Д. А. Нечепоренко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету = Economic journal Odessa polytechnic university. – Електрон. текст. дані. – 2024. – № 3 (29). – С. 36-45. – URL: https://economics.net.ua/ejopu/2024/No3/36.pdf, вільний (дата звернення 24.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82723В статті досліджено сучасний стан та перспективи розвитку інноваційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції. Визначено основні напрямки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств, до яких віднесено поряд з традиційними і такі оригінальні напрямки, як агрохімічна, біологічні та генетичні дослідження. Обґрунтовано основні фактори впливу на ефективність інноваційної діяльності агропідприємств, серед яких автори відзначають науково-технічні, економіко-географічні, технологічні, інформаційно-комунікативні та політико-правові чинники. Доведено, що діджиталізація виробничо-комерційної діяльності значно підвищує ефективність управління ресурсами та процесами в агропромисловому комплексі, а впровадження електронної комерції відкриває нові ринки збуту та підвищує прибутковість підприємств.The article examines the current state and prospects for the development of innovation activity at the enterprises of the agro-industrial complex in the context of digitalization and development of e-commerce. The main directions of innovative development of agricultural enterprises are defined, which, along with the traditional ones, include such original directions as agrochemical, biological and genetic research. The main factors influencing the efficiency of innovation activity of agricultural enterprises are substantiated. Among them, the authors note scientific and technical, economic and geographical, technological, information and communication, political and legal factors. It is proved that the digitalization of production and commercial activities significantly increases the efficiency of resource and process management in the agro-industrial complex, and the introduction of e-commerce opens up new markets and increases the profitability of enterprises.ukінноваційна діяльністьуправліннядіджиталізаціяелектронна комерціяагропромисловий комплексinnovation activitymanagementdigitalizatione-commerceagro-industrial complexУправління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерціїManagement of Innovative Activities of Enterprises of the Agro-Industrial Complex in the Conditions of Digitization and Development of E-CommerceArticlehttps://doi.org/10.15276/EJ.03.2024.5https://doi.org/10.5281/zenodo.13857913https://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0001-6618-0380https://orcid.org/0009-0008-0550-3615