Зуєва, Лариса Євгеніївна2018-02-022018-02-022017Зуєва Л. Концептуальна цілісна синергетична модель психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти / Л. Зуєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 4. – С. 52-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34274В статті розглянуто сутність концептуальної цілісної синергетичної моделі психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти. Доведено, що підґрунтям концептуальної моделі виступають принципи синергетики, якими канадські керівники суддівської освіти пояснюють ефективність реалізації "Десяти принципів соціального контексту суддівської освіти". Виявлено загальні закономірності використання концептуальної цілісної синергетичної моделі психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти з позицій людиноцентричного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного та синергетичного підходів. Пояснено зв’язок концептів-етапів, закономірностей та критеріїв "доброчесності судді" в цілісному аспекті духовно-рефлексивного виміру психолого-педагогічної підготовки професійних суддів.The article considers the essence of the conceptual holistic synergetic model of psychological and pedagogical training of professional judges in the system of judicial education. It is substantiated that the basis of the conceptual model is the principles of synergetics, which canadian leaders of judicial education explain through the effectiveness of the implementation of the "Ten principles of the social context of forensic education". The general patterns of the use of the conceptual linguistic synergetic model of psychological and pedagogical training of professional judges in the system of judicial education from the standpoint of human-centric, acsyllogical, akmeological, andragogical and synergetic approaches are revealed. The connection of concept-stages, regularities and criteria of "judge's integrity" in the integral aspect of the spiritual-reflexive dimension of psychological and pedagogical training of professional judges is explained.ukвідкриті системиконцептуальна модельжиттєвий циклЖЦнапівмарківські моделіНМемпірико-статистична модельopen systemsconceptual modelКонцептуальна цілісна синергетична модель психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освітиConceptual integral synergetic model of psychological and pedagogical training of professional judges in the system of judicial educationArticle