Дущенко, Владислав ВасильовичЯрмак, Микола СергійовичМаслієв, Антон ОлеговичЦимбал, Г. М.2018-07-092018-07-092018Методика розрахунку динамічної навантаженості гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машини / В. В. Дущенко [та ін.] // Механіка та машинобудування. – 2018. – № 1. – С. 75-80.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36991Розроблено методику розрахунку динамічної навантаженості 2-х важільної гідропневматичної підвіски та бронекорпусу колісної легкоброньованої машини, яка завдяки використанню точної кінематики підвіски, дозволить з високою точністю знаходити моменти та зусилля, що діють. Використання даної методики при розрахунку параметрів плавності ходу та динамічної завантаженості вузлів і бронекорпусу дозволить при проведенні параметричної оптимізації забезпечити максимально можливу рухливість колісних легкоброньованих машин в умовах пересіченої місцевості, достатній ресурс та їх високі тактико-технічні характеристики.The method of calculating the dynamic load of the 2-lever guiderotatable suspension and armored frame of the wheeled light-armored machine is developed, which, due to the use of the exact kinematics of the suspension, will allow with high precision to determine the moments and forces acting. The use of this technique in calculating parameters of smoothness and dynamic loading of knots and armor corps will allow, in the course of parametric optimization, to ensure the maximum possible movement of the wheeled armored vehicles in the conditions of a rough terrain, sufficient recurs and their high tactical and technical characteristics.ukсистема підресорюваннядинамічні навантаженняходова частинаколісні ЛБМтактико-технічні характеристикиМетодика розрахунку динамічної навантаженості гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машиниMethod of calculation of dynamic loading hydropnevmatic surface of collassed light-browned carsArticle