Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаТкачова, Надія Петрівна2017-01-302017-01-302013Перерва П. Г. Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 26-28 вересня 2013 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. – С. 213-215.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26758Оцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.ukпідприємство промисловерозвиток інноваційнийконкурентоспроможністьпотенціал стратегічнийВплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної перевагиThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329