Данько, Тарас Володимирович2019-02-262019-02-262013Данько Т. В. Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві / Т. В. Данько // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 258-259.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39899ukуправління стратегічнепідприємство високотехнологічнеуправління підприємствомСутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємствіThesis