Лавріненко, Олександр Андрійович2015-06-102015-06-102015Лавріненко О. А. Ідеї педагогіки добра у творчій спадщині Івана Зязюна (1938–2014 рр.) / О. А. Лавріненко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 15-21.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15278У статті розглянуто філософські і науково-педагогічні підходи до позначення феномена педагогіки добра в спадщині видатного українського вченого, філософа і гуманіста Івана Андрійовича Зязюна (1938-2014 рр.). Розкрито сутність педагогіки добра як категорії педагогіки та обґрунтовано необхідність її введення в педагогічний тезаурус.The philosophical and pedagogical approaches to the designation of the phenomenon of pedagogy of kindness in the legacy of the outstanding Ukrainian scientist, philosopher and humanist Ivan Andreevich Zyazyun (1938–2014). The essence of good pedagogy as a category of pedagogy and the necessity of its introduction in pedagogical thesaurus.ukпедагогіка особистостілюдинапедагогічна майстерністьособистість учняgoodnesscreativitypedagogy of kindnessІдеї педагогіки добра у творчій спадщині Івана Зязюна (1938–2014 рр.)The idea of good pedagogy in the artistic heritage of Ivan Zyazyun (1938-2014 GG.)Article