Гармаш, І. Є.Перевалова, Людмила Вікторівна2014-10-282014-10-282014Гармаш І. Є. Основні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної марки / І. Є. Гармаш, Л. В. Перевалова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 37 (1080). – С. 13-18.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9906У статті розглянуто основні поняття, що пов’язані зі стратегією розвитку торговельної марки підприємства, наведена класифікація стратегій торговельних марок, яка залежить від різних чинників, надані приклади їх використання задля підвищення конкурентоздатності товару. Розглянуті різні методики оцінки сприйняття торговельної марки споживачами. Показано, що торговельна марка тільки тоді реалізує свій потенціал, коли цільова аудиторія непохитно впевнена в її якості та неповторності.Basic concepts that is related to strategy of development of trade mark of enterprise are considered in the article, the brought classification over of strate gies of trademarks, thatdepends on different factors, the examples of their use aregiven for the sake of increase of competitiveness ofcommodity. Authors analyse different methodologies ofestimation of perception of trade mark consumers.ukторговельна маркабрендстратегіяконкурентоздатністьінструменти маркетингуtrade markbrandstrategycompetitivenessmarketing instrumentsОсновні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної маркиBasic methods of increase of competitiveness of commodity are on the example of development of strategy of trade markArticle