Ільїна, Ольга КостянтинівнаВасильцова, Світлана Олександрівна2023-02-222023-02-222021Ільїна О. К. Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності / О. К. Ільїна, С. О. Васильцова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-3 грудня 2021 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – С. 239-240.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62669ukінформаційні технологіїмаркетингекономічна діяльністьконкурентоспроможністьрекламний ринокІнтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльностіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922