Косенко, Софія АндріївнаТкачова, Надія Петрівна2024-10-032024Косенко С. А. Концепція адаптивного маркетингу [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, Н. П. Ткачова // Управління розвитком соціально-економічних систем в умовах війни російської федерації проти України : матepiали Miжнаp. наyк.-пpакт. iнтepнeт-конф., (м. Полтава, 13 лютого 2024 p.). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 309-313. – 1 eлeктpон. опт. диcк (CD-ROM). – Отримано з http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/13659/1/328-2168.pdf, вільний (дата звернення 09.07.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82013Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннямиukмаркетингрізновидиадаптивний маркетингвикористанняефективністьпромислові підприємстваКонцепція адаптивного маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3840-4516