Костиря, Ірина ВалентинівнаЮзвінський, Едуард Сергійович2019-03-282019-03-282018Костиря І. В. Педагогічні умови фізичної підготовки призивної молоді в контексті розвитку вольових якостей / І. В. Костиря, Е. С. Юзвінський // Лідери XXI століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 вересня 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 70-72.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40468Уроки фізичної виховання у допризивної молоді повинні будуватися на основі загальноприйнятих вимог і передбачати виконання вправ комплексного характеру, в певній послідовності. У процесі фізичної підготовки методом виховання вольових якостей у молоді і послідовного формування їх компонентів повинно досягатися за рахунок поступового ускладнення вправ, подолання труднощів і перепон при їх виникненні. При цьому необхідно відзначити, що такі компоненти волі, як рішучість, сміливість, витримка досить добре формуються в юнаків у тому випадку, коли вони знаходяться в колективі ровесників, що дозволяє ефективно застосовувати методи колективної дії на окремих учнів в процесі змагань між відділеннями. При формуванні цих якостей у хлопців 18-20 років повинна конкретизуватися мета фізичної підготовки, необхідно застосовувати різні засоби, форми і методи проведення занять, що підвищує їх емоційну забарвленість, з дотриманням принципів доступності на основі розробленої навчальної програми, використовуючи ефект змагання.ukрозвиток вольових якостейпідготовка допризивної молодіпедагогічні умовифізична підготовкаПедагогічні умови фізичної підготовки призивної молоді в контексті розвитку вольових якостейThesishttps://orcid.org/0000-0002-2967-4530