Gridina, A. O.Pererva, P. G.2023-05-262023-05-262023Gridina A. O. Marketing of tourism businessa [Electronic resource] / A. O. Gridina, P. G. Pererva // Сталий розвиток міст [88-a студентська науково-технічна конференція ХНУМГ ім. О. М. Бекетова] : матеріали 16-ї Всеукр. студентської наук.-техн. конф. : в 4 ч. Ч. 3 / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – C. 480-482. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65512.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65512It is substantiated that the mechanism capable of initiating the broad development of the tourism industry, the activation of activities in it, which ensures the achievement of its effectiveness in dynamic market conditions, is the introduction of modern marketing factors and methods into the practice of management.entourism industrybusinessmarketingmarketdemandsupplyMarketing of tourism businessaМаркетинг туристичного бізнесуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329