Лучинський, Максим ВолодимировичКосенко, Олександра Петрівна2024-12-272024Лучинський М. В. Поведінковий маркетинг: як розуміння споживачів підвищує конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Лучинський М. В., Косенко О. П. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 476-477. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84707https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84707ukмаркетингповедінковий маркетингконкуренціяконкурентоспроможністьспоживачібізнесПоведінковий маркетинг: як розуміння споживачів підвищує конкурентоспроможності підприємстваArticle