Парсаданов, Игорь ВладимировичШпаковский, В. В.Карягина, И. Н.Белик, Сергей Юрьевич2017-01-242017-01-242010Парсаданов И. В. Влияние гальваноплазменной обработки поверхности поршня на механические потери в автотракторном дизеле / И. В. Парсаданов и [др.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Транспортное машиностроение. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 38. – С. 88-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26572Наведені результати експериментальних досліджень з визначення впливу гальваноплазменої обробки поверхні поршня на ефективні показники автотракторного дизеля 4ЧН 12/14. Оцінка ефективності проведена по показниках витрати палива при роботі дизеля в широкому діапазоні частот обертання колінчатого вала і навантажень. Зроблено висновок, що підвищення ефективних показників автотракторного дизеля при застосуванні поршнів з гальваноплазменою обробкою бічної поверхні, забезпечується зниженням витрат на тертя у циліндро-поршневої групі.The broughted results of the experimental studies on determination of the influence galvanoplasmic processing to surfaces piston on efficient factors motor and tractor diesel. The estimation to efficiency is organized on factor of the consumption fuel when working the diesel in broad range of the frequencies of the rotation of the crankshaft and loads. It is made conclusion that increasing of the efficient factors motor and tractor diesel when using pistons with galvanoplasmic by processing to lateral surface, is provided by reduction of the losses on friction in cylinder – a piston group.ruмеханические потерипокрытиягальваноплазменная обработкакорундовый слойавтотракторный дизельпоршниВлияние гальваноплазменной обработки поверхности поршня на механические потери в автотракторном дизелеArticle