Шеін, Олексій СергійовичКосенко, Олександра Петрівна2024-08-122024-08-122024Шеін О. С. Маркетинг в соціальних мережах / Шеін О. С., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 925.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80034Доведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняukмаркетингова діяльністьсоціальні мережірекламаконтентбрендМаркетинг в соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697