Дем'яненко, Н. М.2015-06-122015-06-122015Дем'яненко Н. М. Освітній простір педагогічної магістратури: контекстність навчання / Н. М. Дем'яненко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 234-244.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15343Обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.Justified the correlation of competence approach and context studying at high school as a methodology and practice, proved the advantages of educational space of context type on pedagogical masters study level. The role of kvaziprofessional activity in transition from education to professional realization of future master of pedagogy of high school.ukкомпетентнісний підхідквазіпрофесійна діяльністьметодологіяпрофесійна реалізаціяcompetence approachcontextcontext studyingОсвітній простір педагогічної магістратури: контекстність навчанняContext of educational space of high school: level of magistracyArticle