Дубініна, Оксана Миколаївна2020-07-202020-07-202013Дубініна О. М. Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери / О. М. Дубініна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. І. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 31 (84). – С. 199-209.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47452У статті проаналізовано вивчення проблемного поля математичної культури у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних працях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з погляду різних підходів до її формування, а саме аксіологічного, гносеологічного, історичного, компетентнісного та системного, з метою виявлення їх можливостей для формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".Article analyses study of the problem field of "mathematical culture" in philosophical, psychology-pedagogical and culturological researches. Components of the personal mathematical culture are researched from the different approaches to its formation point of view, namely axiological, epistemological, historical, competence and systematic approaches in order to detect its capabilities in formation of mathematical culture during professional training of intended professionals in the field of "Software engineering".ukметодологіяісторичний підхідматематична освіченістькреативна уяваmathematical culturecomponentssoftware engineeringФеномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ериMathematical culture phenomenon in the context of various approaches to its formation in the information ageArticle