Григоров, Отто ВолодимировичГубський, Сергій ОлександровичТурчин, Ольга ВолодимирівнаРадченко, В. C.2020-01-282020-01-282017Експериментальне та аналітичне моделювання мостового крана в процесі пересування / О. В. Григоров [та ін.] // Підйомно-транспортна техніка = Hebezeuge und Fördermittel. – 2017. – № 4 (56). – С. 10-19.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44068Пересування сторін мостового крана є несинхронним, що спричиняє численні негативні явища. У роботі аналізуються відомі підходи до розв'язку проблеми й пропонується новий, обумовлений з одного боку зростаючою актуальністю завдань енергозбереження, впровадженням антиперекісних заходів і зокрема, систем керування, а з іншого – наявністю сучасних інформаційних технологій. Виконане математичне та експериментальне моделювання пружної моделі крана. Обговорюються можливості подальшого використання отриманих результатів.The movement of the sides of a bridge crane is not synchronous, which is the cause of numerous negative phenomena. The paper analyzes the known approaches to the solution of the problem and proposes a new one, due, on the one hand, to the increased relevance of energy saving tasks, the introduction of anti-skewing measures and, in particular, management systems, and on the other, the availability of new information technologies. The mathematical and experimental modeling of the elastic model of the crane is performed. The possibilities for further use of the results obtained are discussed.ukпідкранові конструкціїдиференціальні рівняннядеформаціяенергозбереженнярейкиЕкспериментальне та аналітичне моделювання мостового крана в процесі пересуванняArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9153-3704