Жадан, Людмила ВасилівнаМихайлик, Ю. М.2017-10-242017-10-242009Жадан Л. В. Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій / Л. В. Жадан, Ю. М. Михайлик // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 151-155.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32227Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.Examined the system of marketing planning innovations and its constituent parts. Formulated the problems of implementing this system.ukінноваційний маркетингінноваційна діяльністьдіяльність підприємствариноккреативністьТеоретичні основи системи планування маркетингу інноваційArticle