Яковлєв, Анатолій ІвановичКосенко, Олександра ПетрівнаТкачова, Надія Петрівна2017-03-022017-03-022014Яковлєв А. І. Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 8-ї міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 вересня 2014 р. – Суми : Папірус, 2014. – С. 207-210.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27579ukбенчмаркінгінноваціїінноваційний потенціалмашинобудівні підприємстваІнтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697