Гарна, Ульяна ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2021-12-062021-12-062021Гарна У. Ю. Інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 121-124.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55167Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.ukегомаркетингіміджелогіямедіа простірінноваціїінтелектуальна власністьІнтелектуальні види маркетингу: аромамаркетингThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329