Чаплигіна, Любов ВікторівнаЛарка, Людмила Сергіївна2023-06-012023-06-012023Чаплигіна Л. В. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В / Л. В. Чаплигіна, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 809.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65719Досліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.ukспоживачілояльністьпрограма лояльностіконкурентиВплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2ВArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464