Ілляшенко, Наталія СергіївнаКосенко, Андрій Васильович2014-05-152014-05-152012Ілляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.The detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketingukмаркетингаудит маркетингової діяльностітехнологіїпромислове підприємствоПринципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингуArticle