Славін, Віктор ВасильовичМанько, Іван ВолодимировичГунько, Андрій Веніамінович2017-01-162017-01-162016Славін В. В. Вплив технічного стану елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність автомобіля / В. В. Славін, І. В. Манько, А. В. Гунько // Вісник Національного транспортного університету : наук.-техн. зб. Сер. : Технічні науки. – Київ : НТУ, 2016. – № 1 (34). – С. 463-470.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26248У статті розглянуто результати експериментальних досліджень впливу несправностей елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля в режимі мінімального холостого ходу двигуна та усталеного руху автомобіля. Об’єкт дослідження – легковий автомобіль з бензиновим двигуном 4Ч7,6/66 з електронною розподіленою системою впорскування бензину та зворотнім зв’язком. Мета роботи – визначення впливу відхилення нормальної роботи елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність бензинового двигуна і легкового автомобіля. Метод дослідження – експериментальний. Дослідження впливу відсутності сигналів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля з сучасною системою впорскування в режимі мінімального холостого ходу свідчать, що: відключення зворотного зв’язку зменшує витрату палива на 9,82 %; витрата палива при відсутності сигналу від ДТОР зростає в 1,26 рази; відсутній сигнал ДПДЗ не збільшує витрату палива під час роботи бензинового двигуна в режимі ХХ (відкриття ДПДЗ – 0%). Замір витрати палива при русі легкового автомобіля зі сталою швидкістю 60 км/год свідчить, що: відсутність сигналу від ДТОР збільшує витрату палива на 14,54 %; несправна робота ДПДЗ збільшує витрату палива на 11%.The article describes the results of experimental studies of the influence of faults elements correction air-petrol mixture in the fuel efficiency of passenger automobile in operation a minimum idling engine and steady driving. The object of research - passenger automobile with petrol engine 4ЧН7,6/66 with electronic distribution system of petrol injection and feedback. Purpose - to determine the effect of deviations malfunction elements correction air-petrol mixture in the fuel efficiency of petrol engines and automobile. Method of research - experimental. Investigation of the effect the absence of signal correction air-petrol mixture in the fuel efficiency of a automobile with a modern system of petrol injection mode minimum idling indicate that: disable feedback reduces fuel consumption by 9,82%; fuel consumption when no signal from the coolant temperature increases to 1,26 times; no signal throttle position sensor does not increase fuel consumption while the petrol engine in the zero position. Metering fuel flow in a automobile moving at a constant speed of 60 km/h shows that disable signal from the coolant temperature increases the fuel consumption of 14,54%; faulty throttle position sensor increases fuel consumption by 11%.ukресурсозбереженняелектронна система впроскуваннябензинхід холостийрух усталенийsystem of petrol injectionidle runsteady motionfuel economyВплив технічного стану елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність автомобіляThe influence of the technical state of elements of the correction air-petrol mixture on fuel efficiency of the automobileArticle